Mind your step please. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Maikel Stoer - WaarBenJij.nu Mind your step please. - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Maikel Stoer - WaarBenJij.nu

Mind your step please.

Door: Maikel

Blijf op de hoogte en volg Maikel

13 April 2014 | Nederland, Schiphol

Voor de mensen die het niet interessant vinden om het gehele stuk te lezen, ik heb een kleine samenvatting gemaakt over hoe ik het heb en wat ik moet doen onder de lap tekst die ik heb geschreven.

Toen ik gisteren-ochtend uit het vliegtuig stapte was ik best verbaasd over de trein en metro regelingen. Voor 8,70 pond je krijgt een dagpas, waar je overal binnen Londen kan reizen.

Wat wel kinda annoying was de metro, niet de mensen.. maar elke verdomde keer dat de deuren open gingen was het "Mind your step, please!" Alsof ik dat na een keer niet weet..

Ach uiteindelijk kwam ik aan in Chigwell en heb ik de route gevraagd aan een loketmedewerker, die vertelde me dat ik een stuk naar een rotonde moest lopen en dan zou ik er vanzelf komen.

Dus, daar liep ik dan - met een koffer van 16 kilo totdat ik een willekeurige voorbijganger in me Nederland-Engels vroeg hoe ver het uiteindelijk was en hij vertelde me, dat ik nog zeker 10 tot 15 minuten moest lopen. Natuurlijk is dat geen probleem als je een koffer hebt met wielen.. maar ik moest dat verdomde ding de hele weg optillen!

Jeff has gone for a piss .. (random voorbijganger)

Vandaag ben ik met deze cliënt naar chigwell gelopen (hij zit in een rolstoel) en dat ga ik dat nooit meer doen. Het was wel entertaining maar het is vrij bubbelig en het is een heel stuk omhoog...

Ik moet zelf wel even wennen aan het Engelse accent. Ik zit in een rijk gedeelte van Engeland dus ik heb binnen twee dagen al 4 Ferrari's verschillende Range Rovers en Jaguars zien rondrijden.. (pretty weird) als je het vergelijkt met de instelling waar ik in ben en wat díe mensen (niet) hebben.

*samenvatting*

Het gaat goed met me, gisteren was een beetje vermoeiend door de hele lange dag die ik had en de mensen zijn hier best goed te doen. Ik heb verschillende trips die je op een dag maakt.. maar ik ben zelf nog niet met een trip mee geweest.


Anyway, ik wens jullie allemaal veel groeten vanuit Engeland en do not even worry about me.

Maikel

  • 13 April 2014 - 21:34

    Bea:

    Hoi Maikel
    Wat fijn dat je goed bent aangekomen ondanks dat je met je zware koffer een eindje hebt moeten lopen,reden daar geen bussen ofzo??? maar goed je bent er en je hebt het goed getroffen geloof ik,
    let goed op jezelf en je weet het he' Mind your step please :-)
    groetjes

  • 14 April 2014 - 00:51

    Kruuumeltje:

    Je bent meteen goed begonnen daar! Je hebt blijkbaar een goede work-out gehad haha.
    Wie weet kom je wel een rijke meid tegen daar, en kom je nooit meer terug you never know! Keep us posted! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Engeland

Stage buitenland bij vitalise

Recente Reisverslagen:

29 April 2014

Week #3

20 April 2014

You know what?

13 April 2014

Mind your step please.

12 April 2014

Schiphol ~ 5.20
Maikel

Actief sinds 11 April 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 4324

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 14 April 2014

Engeland

Landen bezocht: