You know what? - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Maikel Stoer - WaarBenJij.nu You know what? - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Maikel Stoer - WaarBenJij.nu

You know what?

Door: Maikel

Blijf op de hoogte en volg Maikel

20 April 2014 | Nederland, Schiphol

Nou daar gaan we dan, mijn eerste week hier. (Wederom als je niet geïnteresseerd bent om het hele stuk te lezen er is een kleine samenvatting beneden de lap tekst die ik schrijf)




Ik maak zeer lange dagen (7.45 tot 10/11/12). Niet dat het me uitmaakt want de gasten hier zijn heel erg dankbaar voor het werk hier wat je voor ze verricht. Er zijn wel wat andere probleempjes maar ach..

In mijn eerste week hier heb ik veel gezeten met 2 vrouwen (een daarvan was de major van South-End once) en een man met buikkanker en het inspireerde me enorm.

Ik ben met Bee die chronische hoofdpijn heeft en een ziekte heeft in haar botten en spieren waardoor deze belangrijke functies afzwakken, zeer moeilijk te been is. Ze kan gelukkig wel stukken lopen maar ze is al heel snel erg moe en ze doet me denken aan iemand die kort geleden overleden is.

Ik ben met haar naar een soort van intratuin geweest en daar hebben we heel veel plezier gehad, we hebben veel dingen gekocht - thee en koffie gedronken en er was een kleine dierentuin waar marmoset (Klauwapen) waren en daar hebben we zeker 10 minuten gekeken naar de lieve aapjes die rond aan het springen waren. Een geweldige dag!

Ik ben twee keer geweest naar de Natural History Museum (gelukkig had ik een rolstoelganger bij me want de queue om binnen tekomen was 1,5 uur lang en ik kon met een rolstoelganger zo naar binnen lopen hehehe)

Ik ben daar met Annie (vrouw van 85 jaar oud, ex-major of south end partially blind and cant really walk anymore) daar geweest en ik heb toen geweldige dingen gezien en meegemaakt. Ze hadden daar fossielen van de t-rex en andere oude predators en natuurlijk ook graseters. (hiervan was de queue ook een uur maar hehehe).

Ik ben eergisteren met 10 gasten een kleine trip gemaakt in het kleine park die hier dichtbij is. Het was echt geweldig om te horen vanuit Chris (hij heeft buikkanker, stoma e.d.) dat hij vroeger een tuinier was en alles over planten weet en hij legde me alles zo perfect uit wat hij vroeger had gedaan dat ik er bijna emotioneel van word als ik er weer over nadenk.

Gisteren toen iedereen die hier voor een week weg was vertelde hij me "My life is done anyway, i want to thank you for the wonderfull time and i really appreciate that you are such a wonderfull person, you made my time around here so beautiful and so lovely that i never ever going to forget you, please keep doing this because you are an angel".


Ik heb hem verteld dat zijn lichaam misschien op is, maar dat zijn mind nog steeds sterk is en dat hij zelf ook een geweldige persoon is en dat ik hem ook nooit meer ga vergeten.

*samenvatting*
Ik ben met 3 diverse gasten in contact gekomen die diverse lichamelijke problematiek hebben. Ik ben naar de NHA (Natural history museum) geweest en heb daar geweldige dingen gezien en besproken met een oud-burgemeester van South-End. Daarnaast ben ik naar een soort intratuin geweest met een andere gast en daar ook een geweldige tijd gehad.

Love,

Maikel.




  • 20 April 2014 - 14:10

    Bea:

    wauw Maikel geweldig verslag alles gelezen echt ben onder de indruk en wat die Chris tegen je vertelde goosebumps ga zo door jongen ik vind het heel knap.

  • 20 April 2014 - 16:27

    Marjolein:

    Hoi Maikel wat een super verslag ben trots op wat je doet ga zo door!!!

  • 24 April 2014 - 15:07

    Francien Griffioen:

    Ha Maikel,

    Nu al de moeite waard lees ik!
    wat geweldig heb je het daar. Dit worden maanden om nooit meer te vergeten.
    Groet Francien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Engeland

Stage buitenland bij vitalise

Recente Reisverslagen:

29 April 2014

Week #3

20 April 2014

You know what?

13 April 2014

Mind your step please.

12 April 2014

Schiphol ~ 5.20
Maikel

Actief sinds 11 April 2014
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 4336

Voorgaande reizen:

12 April 2014 - 14 April 2014

Engeland

Landen bezocht: